Re: W98 i zly odczyt wolnego miejsca na dysku.

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Fri 05 Mar 1999 - 01:31:51 MET

Realq napisał(a) w wiadomości: ...
>Cze!
>Mam wlasnie taki problem ktory dotyczy jedynie jednej partycji.
>'Moj Komputer' i jnne tego typu programy podaja, ze na tej feralnej
partycji
>mam 160Mb wolnego miejsca, ale jesli sprobuje zainstalowac na nia jakis
>wiekszy program to wywala mi komunikat, ze brakuje wolnego miejsca,
chociaz
>zainstalowalo sie dopiero z 40Mb.
>Scandisk w raporcie koncowym tez pokazuje ze wolnego jest ok. 40Mb
>(oczywiscie program ktory zle sie zainstalowal byl juz usuniety).
> [...]
Jak bardzo trudno się domyślić, masz domyślny plik wymiany (minimum 0,
maksimum cały dysk), no może półstały (minimum>0, maksimum brak). W
momencie prby instalacji programu Winda zrzuca ci całą pamięć na dysk,
żeby instalator mógł się rozepchnąć w pamięci, a on chce się potem
rozepchnąć na dysku, bo musi gdzieś te rozpakowane pliki tymczasowe
trzymać.
W zależności od obciążenia systemu uzyskasz różną wielkość wolnego
miejsca na dysku, poza tym różne programy pry obliczeniach wolnego
miejca mogą uwzględniać przestrzeń możliwą do zwolnienia przez plik
wymiany.

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
[Wspomnienia z przyszłości - mój sig z 2001 r.]