Re: Ciemna strona kieszeni.

Autor: Miroslaw Paciorek, (miroo_at_i.am.gov)
Data: Mon 01 Mar 1999 - 23:31:51 MET

In article Rafał Pasternak (smigacz_at_polbox.com) says...
> Czy spotkaliscie sie z podobnym problemem?
> Przy czestotliwosci magistrali powyzej 60 Mhz, czyli obecnie prawie we
> wszystkich jednostkach, kieszenie odmawiaja posluszenstwa doprowadzajac
> dysk i winzgroze do zapasci psychicznej.
> Zarowno kieszenie Adaxa, jak i Optimusa nie trawja wyzszych czestotliwosci
> i jezeli juz komus uda sie uruchomic dysk poprzez kieszen bez raportow o
> bledzie FAT to graniczy to z cudem, a i wowczas dysk jest mocno
> spowolniony.
> Do testow uzywalem 6 roznych kieszeni tychze firm poczawszy od produktow
> [...]
Na jakich czestotliwosciach testowales?
Przy 100MHz jest tak samo jak przy 66MHz.
Inne nie sa gwarantowane...
Ja nie mialem zadnych problemow przy 100MHz.
Co ma "struktura laczy" do niewiele wyzszych
czestotliwosci?

Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"