Re: Ciemna strona kieszeni.

Autor: Łukasz Orzechowski (thorn.remove._at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 28 Feb 1999 - 13:22:39 MET

Rafał Pasternak napisał(a) w wiadomości:
<01be6176$4457ea00$84f074c3_at_default>...
>Czy spotkaliscie sie z podobnym problemem?
>Przy czestotliwosci magistrali powyzej 60 Mhz, czyli obecnie prawie we
>wszystkich jednostkach, kieszenie odmawiaja posluszenstwa

Bardzo dziwne...
Mam dysk 420 MB Caviara w kieszeni i juz od dluzszego czasu
robi u mnie za dyskietke, bez problemow.
Procesor K6-2, magistrala 100 MHz.

A moze chodzi ci o niestandardowe czestotliwosci magistral,
np. 75, czy 83 MHz?
Wtedy rzyczywiscie moga wystepowac problemy z dyskami,
ale nie jest to juz zalezne od kieszeni...

pozdrawiam
Thorn