Re: Powiedzcie coś o Savage 3D

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 00:54:43 MET

On Wed, 30 Dec 1998 23:37:57 +0100, BlueByte <xxlsize_at_priv.onet.pl>
wrote:

<ciach>
<ciach>

To zacytowalem bo mnie niezle rozbawilo :) Chociaz wiara czyni cuda -
wiec moze jest jakas szansa :) Narazie Savage ma 2D wolniejsze o
Mystique'a wiec dluuuga droga przed nim ...

>Więc dlaczego Ci ludzie tak wieszają psy na tym układzie ?

Moze dlatego ze jest przecietny? Ma niedopracowane drivery? Daje
przecietnej jakosci obraz? Poza ludzmi posiadajacymi Savage'a malo kto
wyraza sie pozytywnie na ich temat

> Ja znam jedną firmę
>komputerową gdzie cały personel powymieniał TNT i Banshe na Savage bo taniej i
>grafika wcale nie gorsza.

To czemu nie wymienili na Virge'a? Jak nie widza roznicy miedzy TNT a
Savage'em to miedzy Savage'em a Virge'em tez pewnie nie zauwaza - a
jeszcze taniej

>Gdzie tkwi ten problem różnicy zdań.

To ju bardziej problem socjologiczny :) Ja testowalem 3 karty na
Savage'u i zadna z nich nie zrobila na mnie dobrego wrazenia.
Aktualnie mam TNT - chyba nie sadzisz ze wybralbym drozsza i gorsza
karte mogac miec tansza i lepsza? Niewatpliwa zaleta Savage jest cena
- ale IMHO to jest jego _glowna_ zaleta

>BlueByte

Pozdrowienia

Vindex