Re: Powiedzcie co¶ o Savage 3D

Autor: BlueByte (xxlsize_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 01:40:23 MET

> Moze dlatego ze jest przecietny? Ma niedopracowane drivery? Daje
> przecietnej jakosci obraz? Poza ludzmi posiadajacymi Savage'a malo kto
> wyraza sie pozytywnie na ich temat

Bo inni są przerażeni opowieściami ludzi któży nie mieli Savage. a co było z
Riva128 - jak chciałem sprzedać na początku Vipera to parę firm udzieliło mi
odpowiedzi 'Nie, nie chcemy są problemy z instalacją, i tylko mamy z tym problem -
rozumiesz co z szybkości tej karty jeśli nasi klienci nie potrafią jej
zainstalować', a obecnie TNT sterowniki to co wersja 0.48 !! Wszyscy mają problemy
nikt nie jest perfect.

> To czemu nie wymienili na Virge'a? Jak nie widza roznicy miedzy TNT a
> Savage'em to miedzy Savage'em a Virge'em tez pewnie nie zauwaza - a
> jeszcze taniej

Bo nie ma już wersji AGP, a oni wymienili płyty aby mieć gniazdo AGP, a serio to
jest kwestia ceny.Można kupić TNT ale w styczniu ukażą się Permedia 3, marcu Savage
2, TNT 0.25 i może Glaze, lipiec TNT2 - i obecne karty będą warte grosze, może nie
warto tracić dużo ?To ju bardziej problem socjologiczny :) Ja testowalem 3 karty na

> Savage'u i zadna z nich nie zrobila na mnie dobrego wrazenia.
> Aktualnie mam TNT - chyba nie sadzisz ze wybralbym drozsza i gorsza
> karte mogac miec tansza i lepsza? Niewatpliwa zaleta Savage jest cena
> - ale IMHO to jest jego _glowna_ zaleta

Tak samo mówią właściciele Voodoo 2 i Banshe - TNT do śmietnika !! A wydaje mi się
że każda z tych kart jest coś warta - taki produkt na jaki kogoś stać. Nie każdy
chce dezakcelerator Virge .

Blue Byte