Re: Nagrywarka i "buffer underrun"

Autor: Andrzej (andrzejw_at_magic.ic.com.pl)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 18:15:23 MET

On Tue, 29 Dec 1998 21:51:19 GMT, "Loafer" <loafer_at_vc.pl> wrote:

>Ale nagrywam na 2x, wiec to chyba nie to. Speed'o'meter pokazuje mi, ze moge
>nagrywac nawet i z 8x predkoscia (max jego odczytu) ;))
>Najbardziej dziwi mnie jednak to, ze raz to nagrywanie dziala, a raz nie...

Hm, nie chce Cie martwic, ale mialem cos takiego z nagrywarka
Yamaha CDR200T. Nagrywala co n-ta plyte, czesto zaczelo pojawiac
sie buffer underrun. Niestety poszla do naprawy i nadawala sie do
wymiany.
Na wszelki wypadek sprawdz jeszcze kontroler SCSI.
Pozdrawiam
      Andrzej Wasiuk Long
    andrzejw_at_magic.ic.com.pl
       andrzejw_at_kki.net.pl