Re: Nagrywarka i "buffer underrun"

Autor: Loafer (loafer_at_vc.pl)
Data: Tue 29 Dec 1998 - 22:51:19 MET

>Ile masz pamięci i jakie dyski? Jak masz ustawiony cache? Pod jakim

>systemem nagrywasz? Najprawdopodobniej masz albo za mało
pamięci

Mam 32MB - myslalem, ze do nagrywania z 2x wystarcza ;)) Twardziele to 2
Seagate'y 4GB (nie mam jak sprawdzic typow, ale sa dosc szybkie)

>(polecam do nagrywania co najmniej ze 64 MB), albo za wolny dysk

>(np. na moim Quantumie FBST nagrywam bez problemów i bufor jest cały
>czas na 100%, a przy nagrywaniu z Caviara bufor często spadał do poziomu
>80% - całe nagrywanie na Windows NT4SP4, 64MB, AVA-1510, Ricoh MP6200S).

Ale nagrywam na 2x, wiec to chyba nie to. Speed'o'meter pokazuje mi, ze moge
nagrywac nawet i z 8x predkoscia (max jego odczytu) ;))
Najbardziej dziwi mnie jednak to, ze raz to nagrywanie dziala, a raz nie...

pozdrawiam
Loafer
UIN:14807150
loafer_at_vc.pl