Re: Nagrywarka i "buffer underrun"

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie)
Data: Tue 29 Dec 1998 - 21:55:53 MET

"Loafer" <loafer_at_vc.pl> wrote:
>Bardzo czesto przy nagrywaniu plyt na mojej nagrywarce Yamaha CRW 2260t
>(SCSI) dostaje komunikat o bledzie "buffer underrun" i dysk jest do
>wyrzucenia. Co moze byc tego przyczyna i jak sie przed tym ustrzec? Jedyne
>jak na razie wyjscie jakie znalazlem jest przelaczenie nagrywania na 1x
>(nagrywarka jest 2x), ale to zajmuje strasznie duzo czasu. Co robic?

   Jesli przegrywasz bezposrednio z CD-ROMu na CD-R, to znaczy, ze czytnik
CD-ROM czasem nie wyrabia. Jesli z dysku, to pamietaj, ze nagrywajac duzo
plikow lepiej jest zrobic najpierw tzw. ,,CD image'', i dopiero z niego
nagrywac. A to dlatego, ze dysk moze miec klopoty ze skakaniem po wielkiej
ilosci plikow i w koncu sie nie wyrobic.

--
Tomasz Łukaszewicz           o   ___      |   ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
mailto:tomasz_at_w.pl            o /o  \/|   |   żeby jakoś nie było.''