Re: UWAGA -- Ogolna prosba do grupowiczow :)))

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 17:47:51 MET

Hi,

Marcin Karbownik wrote:

> Mam do Was taka mala prosbe i kilka zwiazanych z nia uwag:
>
> 1. Jesli to mozliwe (a nie watpie ze tak) nie uzywajcie polskich znakow w
> postach - to strasznie innym utrudnia zycie
> Naptawde da sie wszystko przekazac bez ogonkow :)

Piszemy po polsku. Do tego w zasadzie _każdy_ porządny system można
zmusić do korzystania z polskich znaczków. IMHO zalecenia niekorzystania
z polskich liter są bezsensowne. Ciekawe komu ogonki utrudniają życie?

Twój głos jest szczególnie ciekawy ze względu, że w nagłówku masz
Outlook Expressa, który polskie znaki obsługuje bez zająknięcia. A jak
masz z tym problemy - welcome to the Polska Strona Ogonkowa.

> 2. Nie krzyczcie bez powodu na interku -- DUZE litery oznaczaja krzyk
> tudziez bardzo wazna wiadomosc -- nie probujcie zwracac nimi na siebie
> uwagi... to zbedne

Gdyby wykrzyczanych postów było wiele, byłoby na co zwracać uwagę.
Ale problem krzyczenia na tej grupie raczej nie istnieje. Jednak czasem
niestety trzeba krzyknąć...

> 3. Nie przesadzajcie ze skrotami z jezyka angielskiego -- jak tak dalej
> pojdzie to bedziemy kolejnym stanem USA (w najlepszym wypadku)

Myślisz, że np. MSZ jest lepsze od IMHO? Dla mnie MSZ to zawsze Ministerstwo
Spraw Zagranicznych i jak widzę tekst "to jest MSZ beznadziejne", to nie
ma takie zdanie dla mnie najmniejszego sensu. Musimy się pogodzić z tym,
że nie my założyliśmy Internet i że zastaliśmy istniejące standardy, do
których należy się zastosować (skróty, sygnaturki, kodowania znaków, formaty
poczty itd. itp. etc.). A skróty są niezbędne - ja chcę napisać odpowiedź
na grupy tracąc jak najmniej czasu i wykorzystując maksimum czasu na przemyś-
lenie odpowiedzi, a nie na samo pisanie.

--
        * * * Szczęśliwego Nowego Roku! * * *