Re: Problemy z K6...

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 17:48:00 MET

Hi,

Piotr Brygiert wrote:

> Dzieki za życzenia ale...
> problemy są i sprowadzają się do niemożności zainstalowania
> jakiegokolwiek
> sprzętu (np. karta graficzna) mimo że jestem Adminitratorem po próbie
> instalacji dostaję komunikat że nie mam do tego uprawnień...
> Problem występuje i przy polskim i przy angielskim, i nawet przy
> zainstalowanych service pack-ach, po restarcie komputer przy
> uruchamianiu NT pisze że znalazł kartę, coś instaluje a potem gdy
> się zajży do sprzętu to jest tylko: standardowa karta VGA

A jaka karta graficzna? Takie komunikaty ostatnio widziałem, jak
początkujący administrator NT (mój kumpel) zabrał się do instalowania
karty na Rivie pod WinNT4SP3 :) Zamiast odpalić NT w trybie Recovery/Safe
(VGA) i instalować rozpakowane sterowniki przez Have Disk, odpalił instalację
sterowników w normalnej sesji NT i jeszcze instalował niewiadomojakie sterowniki
(może nawet do w9x). Wystarczyło rozpakować sterowniki na twardy dysk (nie szło
z kompaktu), zrestartować NT w trybie VGA, zainstalować SP3 i sterowniki,
zrestartować w normalnym trybie i poszło.

Tak BTW to zapraszam na news:pl.comp.os.winnt - tam dostałbyś znacznie
więcej odpowiedzi z sugestiami rozwiązania problemów.

--
        * * * Szczęśliwego Nowego Roku! * * *