Re: chce kupic sprzet

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 28 Dec 1998 - 00:29:03 MET

On Sat, 26 Dec 1998 10:18:34 GMT, lukasz_at_grafinet.com.pl (Łukasz
Bajoński) wrote:

<ciach>

>Coraz więcej, w tej chwili mam dostep do 55 z których większość to
>nowości (oczywiście polski jest tekst, ale mi to nie przeszkadza)

To idz do pierwszej lepszej wypozyczalni video i porownaj do ilosci
kaset. W dobrym tygodniu nowosci na kasetach jest wiecej niz
wszystkich filmow na DVD. Co do ilosci - jak bedzie ich 1000 to bedzie
mozna pomyslec o sensownosci zakupu. Narazie video CD ma duzo wiecej
tytulow

>Filmy kosztują 70-100 zł,

A nie sadzisz ze to dosc drogo? Porownanie z cena kaset VHS nie wypada
specjalnie na korzysc DVD - a wybor jest conajmniej kiepski

> wypożyczalnie niedługo mają się pojawić, już
>chyba nawet kilka pilotażowych jest

Tyle ze Polska do Warszawy sie nie ogranicza - moze za dwa lata w
kazdym wiekszym miescie bedzie taka wypozyczalnia. I moze wtedy bedzie
to mialo sens

>Nie jest najgorzej, mówię akurat o Hitachi 2500, innych nie znam

Ano wlasnie - nie jest najgorzej. Ale do idealu jeszcze dosc daleko.
Niestety wiekszosc ludzi kupuje DVD i po obejrzeniu 2-3 filmow
traktuje go jako CD ROM - 2-3 razy drozszy od lepszego CD ...

<ciach>

>Riva TnT, rozdzielczość ustawiona na 800x600, przy wyższych faktycznie
>czasami skacze ...

To bardziej zalezy od plytki niz od rozdzielczosci. U mnie chodzil tak
samo w 800/600 i 1024/768 - za to przy niektorych plytkach ...

>Będę musiał zajrzeć :)

A zapraszam :) Narazie "splodzilem" tylko jeden artykul ale dwa sa w
trakcie pisania :)

>Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl

Pozdrowienia

Vindex
dzial hardware magazynu Wirtu_at_l - www.wirtual.pl