Re: Mentalno¶æ Kalego by³o: poczekajmyz pomnikiem p

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 27 Dec 1998 - 18:30:01 MET

On Sat, 26 Dec 1998 01:18:05 GMT, "paavob" <paavob_at_kki.net.pl> wrote:

>Spox...wiecie co ja bym proponowal powolku zakonczyc ten temat, bynajmniej
>ja tak zrobie, poniewaz nie ma sensu wyklocac sie w zasadzie o nic. Czy
>zmieni cos ta dyskusja jesli juz wlazla na taka ostra wymiane zdan jak
>Highlandera z Waynem? Czy Wy wogole chcecie dojsc do jakiegos konsensusu,
>czy raczej wykazac sie kto jest mocniejszy w slowach. Nie chce tu nikogo
>obrazac, ale naprawde zaczynacie sie jalowo klocic, emocje biora gore i
>wlasciwie nie ma juz znaczenia o czym rozmawiacie, ale kto glosniej krzyczy.

Znów masz racjê ale dodam jeszcze, ¿e faktycznie pracujê w bud¿etówce,
mam wy¿sze wykszta³cenie ale lekarzem, klawiszem, pielêgniark±,
UOP-kiem ani policjantem nie jestem. Nigdy te¿ nie blokowa³em, ¿adnej
drogi ani torów kolejowych :))) Mam tylko rodzinê na utrzymaniu i nie
mogê sobie pozwoliæ na zak³adanie swojej firmy. W ca³ej tej dyskusji
cholera mnie tylko bra³a, ¿e tym co maj± pe³ne kiese tak trudno
zrozumieæ tych, którzy ich nie maj± co szczególnie mocno pokaza³
Wayne/Taboo.

Dla mnie te¿ EOT.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl