Re: Pomnik dla piratów i złodziei oprogramowania

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 27 Dec 1998 - 18:30:08 MET

On Sun, 27 Dec 1998 05:34:14 GMT, piskozub_at_iopan.gda.pl wrote:

>Dlaczego kaseta w RP kosztuje mniej niz CD to juz w tym watku pisalem - nie
>bede sie powtarzal in extenso.

/ciach/

A ja mam takie pytanko. W Telegazecie TVP 2 w magazynie Telekomputer
(czytałem przedwczoraj) jest wiadomość, że gdzieś w Polsce policja
zniszczyła 120 tys. pirackich płyt CD o wartości 1mln PLN. Czyli
wychodzi, że jedna kosztowała około 8,50 PLN. To ile w końcu tracą na
tych płytkach producenci ?

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_polbox.com