Odp: sonic impact s90!

Autor: Krzysztof Pralat (optimum_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 27 Dec 1998 - 14:28:23 MET

>Przedwczoraj kupiłem nową karte muzyczną sonic impact s90
>i mama kilka pytań!!!
>1 czy to jest dobra karta!

Bardzo dobra, jak za te pieniadze (ok. 120 zl). IMHO, jedyna wada tej karty
jest brak mozliwosci regulacji tonow wysokich i niskich. Mysle tu o
standardowych sterownikach Diamonda.

>2 czy można do niej podłączyć 4 głośniki!

Nie, tylko 2. Patrz pkt. 4.

>3 czy obsługuje ona dzwięk przestrzenny!

Tak, powiedzialbym przede wszystikm :).

>4 jaką ma mc wyjściową

Niewielka. Na pewno < 1W, bo dysponuje tylko wyjsciem liniowym (brak
glosnikowego)

>Jeżeli ktoś zna dpowiedzi na te pytania bardzo prosze o przesłanie
>ich na adres!!

Tradycyjne: nie da rady!

Krzychu