Re: Firma Netseller - wrazenia

Autor: Konrad (foxm_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 27 Dec 1998 - 10:25:48 MET

no to ja tez sie wkurzylem na netsellera. mysle sobie
tak wejde na strone i zajrze.. patrze ..skupuja stare czesci.
tak z ciekawosci zajrzalem na p233mmx i co? -230 zl!
patrze po ile to sprzedaja.-ok 550zl! i jeszcze adtontacja
-nie sprzedajemy uzywanych czesci komputerowych....
no to ja jestestm bardzo ciekawy co oni z nimi robia.
podejrzewam, ze np tobe sprzedali nowe czesci , ale jak ktos
kupuje nowy komputer to pewnie wetkna te rupiecie ,zaplombuja
i potem:chcesz sprawdzic czy nie masz wepchnietych staroci
(musisz zerwac plomby), patrzysz: zalozmy ,ze masz , idziesz
ich opiepszyc ,a oni moga ci powiedziec ,ze sam to wlozyles.
no i to wszystko.pozdro.

Konrad

foxm_at_box43.gnet.pl