Re: Firma Netseller - wrazenia

Autor: Marcin Karbownik (martelo_at_friko4.onet.pl)
Data: Tue 29 Dec 1998 - 08:48:58 MET

Dzieki
Ale wrazenia - komuna wraca
I pomyslec ze japonczycy maja 2 dni urlopu w roku i isc sie im na niego nie
chce :(

Ja mam prosty sposob na sprawdzenie firmy w ktorej kupuje:
1. uprzejmosc sprzedajacych (Jak nie "chamy' to i wymienic karte na inna sie
da itd.)
2. wiedza (kilka pytan i odpowiedzi -- o sprzet jaki poleca, ceny i ogolnie)
3. doswidczenie nauczylo mnie jednego -- jak wyjmiesz komorke i facet
mieknie, zaczyna sie slinic ( jest przymilnmy ze az boli) daruj sobie ---
poszukaj sklepu gdzie wszystkich traktuja tak samo i nie wciskaja sprzetu do
pisania za 5000

Pozdrowienia
Marcin Karbownik

ps
Ja mam firme w ktorej i kawe daja i pogadac mozna - i w ogole cacy :)