Prosze o rade!!!!!

Autor: Krzyś (pioneerx_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 27 Dec 1998 - 10:40:23 MET

Mam zamiar kupić nowy procesor!!
Obecnie jestem pośiadaczem procka Intel p200mmx i mam problem
który procesor kupić P2cerelon300a czy K6-2 3d nie wiem który jest lepszy i
do którego jaką płyte czeba kupić! Jeszcze chciałbym się dowiedzieć z którym
z tych procesorów lepiej pracuje Voodoo2(12MB)
Będe bardzo wdzięczny za jakiekolwiek informacje na temat tych procesorów!
Bardzo prosze prześlijcie mi informacje na e-mail

pioneerx_at_friko.onet.pl
 DZIĘKUJE!!!!

ATB