Re: pytanie o DIMMy 100 MHz

Autor: K R I S (kris_at_shopnet.com.pl)
Data: Sat 26 Dec 1998 - 00:06:49 MET

jesli widzisz na pamieci napisy to przewaznie ostatnia cyfra oznacza czas
dostepu. jesli widzisz 10 to znaczy ze masz starszej jakosci dimy 10ns. te
nowsze sa z czasmi 8ns, 7ns, 6ns.
nie wiem jak to sie ma do standardu PC100 ale wydaje mi sie ze ten standard
zaczyna sie od 10ns.
a co inni sadza na ten temat ?

K R I S

<199812252027.VAA07452_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl>...