Re: Ile brac za serwis u klienta ?

Autor: K R I S (kris_at_shopnet.com.pl)
Data: Sat 26 Dec 1998 - 00:03:22 MET

ja rowniez robie podobne uslugi a jako ze jestem "miejscowym guru" co czasmi
jest bardzo uciazliwe , biore od 25-100 zl za godzine, jesli to prywatnie i
czy znajomi czy nie :))
jesli natomiast firmy to ustalam sobie stawke np. 50 zl/godz + dojazd i
potem sie wg. tego rozliczam.
jak goscie chca jakis rachunek (umowa zlecenie) to mowie ze to netto i
jeszcze trzeba zaplacic +22% - przewaznie rezygnuja :))
tylko pamietaj o jednym - jak cos robisz to rob to dobrze, nie odwalaj
kaszanki bo cie drugi raz nie wezma a pozatym uwiez mi nie ma lepszej
reklamy niz znajomy znajomego co powiedzial kumplowi ze brat jego zony ma
kumpla ktroy tez ma kumpal co sie zna na kompach ;-))
mnie czasmi jak spotykaja ludzie u ktorych wczesniej robilem sa wszoku jak
ja sie znalazlem u ich znajomych :p