Re: Mentalność Kalego było: poczekajmyz pomnikiem p

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 23 Dec 1998 - 19:50:36 MET

On Tue, 22 Dec 1998 21:52:02 +0100, Wayne/Taboo
<wayne_at_figaro.ae.katowice.pl> wrote:

>A zebys wiedzial, mimo tego ze nie zwrocilem uwage ze odpisywanie to nie
>oszustwo. I zebys wiedzial ze okradanie jakiegos konkretnego obywatela
>(Gates jest tu zlym przykladem ale niech bedzie) jest gorsze niz okradanie
>jak ty to nazywasz panstwa, wlasnie to jest efekt komunizmu, brak
>poszanowania prywatnej wlasnosci. Wlasnosc prywatna i mozliwosc jej obrony
>jest podstawa calej zachodniej kultury az po takie skrajnosci jak w
>Stanach gdzie jak ci ktos wejdzie na twoj teren to mozesz go zastrzelic
>jak psa i zadzwonic po policje zeby wywiezli zwloki.

> [...]

Gdyby nie to państwo to gdzie założyłbyś swoją firmę. Spróbuj
w Stanach nie zapłacić należnego podatku to szybko zakończysz
działalność gospodarczą (nawet w pierdlu).

>Facet, ja mam w dupie ile traci panstwo, interesuje mnie ile traci firma
>softwarowa xxx, czy zespol developerow yyy. Zreszta i tak okazujesz
>ignorancje w tych sprawach bo to ze jest szara strefa ludzi ktorzy nie
>placa podatkow wcale lub nie tyle ile teoretycznie powinni, to tylko jest
>dla ogolnej sytuacji ekonomicznej w kraju na plus, gdyby wszyscy placili
>ile mieli, napewno byloby gorzej i samo panstwo jeszcze mniej by zebralo z
>tych wszystkich uczciwie placonych podatkow.

Facet a ja mam w dupie, że Ty masz w dupie. W ogóle przeczytaj jeszcze
raz to co napisałeś i potem pisz coś o ignorancji.
Ja Ci mówię, że gdyby nie szara strefa i Ci co oszukują na podatkach,
to ci co zarabiają po 900 PLN zarabialiby 2700 PLN i mogliby sobie
kupować legalne programy.

>O co ci chodzi? Za malo zarabiasz? Rob to co ci faceci w mercach, przeciez
>to takie proste wystarczy oszukiwac na podatkach ;>

Znów coś wyrwałeś z kontekstu. Przecież coś pisałem o zakładaniu
własnych firm przez wszystkich obywateli.

> [...]
>oplacanych pol-niewolnikow ktorzy charuja przez 8h dziennie.
>
>Niestety większość musi odwalać jakąś robotę

>Az rece opadaja, co ty wiesz o pracy, ja ci moge cos powiedziec, zalozylem
>z kumplem firme komputerowa, wkladamy w to ciezka forse, w zeszlym
>tygodniu przepracowalem ponad 100h wstaje rano komputer, potem sniadanie,
>potem komputer, obiad, komputer, kolacja, komputer, ide spac i na drugi
>dzien to samo, nie ma zadnych wolnych niedziel, zadnych swiat. Pracowales
>tak kiedys??? Nie, siedzisz osiem godzin po czym wychodzisz i masz

Facet zastanów sie nad tym co piszesz. Gdyby nie ci co dostają te 900
do chodziłbyś z gołą dupą, nie miałbyś co jeść, Twoje dzieci byłyby
tumanami, leczyłbyś się u znachora a swój komputer mógłbyś
podłączyć do dynama w rowerze. I na swojego merca napewno byś
nie zarobił. A w ogóle jak masz taki zapie...ol w pracy to co robisz
tyle razy dziennie na grupie.

/ciach/
pozostałych rzeczy nie ma co cytować bo wynika z tego, że gościu
żyjesz na Marsie. Dla mnie przy tak śmiesznej argumentacji jest EOT.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_polbox.com