Re: Mentalność Kalego było:

Autor: Robert Golebiewski (robson_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 23 Dec 1998 - 01:48:47 MET

> Nie wiedziałem ale jeżeli tak jest to jest to rozbój w biały dzień.
> A podobno zmierzaliśmy do Europy. Teraz rządzą nami Ci, którym
> najbardziej się śpieszyło. Tyle, że oni już tam doszli zapominając
> o całej reszcie tego przypadkowego społeczeństwa.
>
> Z pozdrowieniami
>
> rhare_at_alpha.net.pl
> rhare_at_polbox.com

Mylisz sie. Towarzysz Krzaklewski i Towarzysz Rybicki mieli za cel
objecie wladzy. Machiavelli juz mawial, ze "wiele musi sie zmienic aby
wszystko pozostalo jak bylo". Ni mniej ni wiecej, jest coraz gorzej. Lem
pisze, (o takich jak Wayne), ze nas moze uratowac jedynie IV rozbior.
teraz wladza skutecznie podzielila spoleczenstwo na grupy interesow:

OTO DOWOD:

Wayne i my skaczemy sobue do gardel a o to wlasnie chodzi wladzy - aby
podzielic i rzadzic.

Pozdrowienia dla Wayna i reszty - nie zgadzam sie z wami ale zawsze bede
bronil waszego prawa do wypowiadania waszych sadow - za Voltairem

Wesolego

Profesjonalne uslugi w zakresie tlumaczen (jez. angielski)
tel/fax: (22) 846 64 73 lub 0 501 105 098
e-mail: robson_at_waw.pdi.net http://www.waw.pdi.net/~robson