Re: Mentalność Kalego było: poczekajmyz pomnikiem p

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 22 Dec 1998 - 22:51:25 MET

On Tue, 22 Dec 1998 19:18:36 GMT, "Kiewal" <kiewal_at_polbox.com> wrote:

>Tacy sa, ale wiekszosc z czystym sumieniem cos sobie odlicza bo podatki mamy
>drakonskie.

Zgadza sie, tylko ile może odliczyć sobie człowiek o krajowych
zarobkach w kraju z cenami światowymi.

>Jesli jest to zgodne z prawem (to odliczanie) to OK.
>Zaloz firme, kosztuje to niecale 50 zl.

Jaka firmę? Zajmującą się dystrybucją programów komputerowych ?
Firmę mogę założyć tyle, że czasy kiedy z niczego można było zrobić
coś już minęły. Teraz mamy samych poważnych biznesmenów.
Handlem obwoźnym nie dorobię się tyle, żebym mógł robić sobie
potężne odliczenia.

>Czy wiesz ze kupujac gre (oryginal) za 100 zl okolo 50 zl (VAT + inne)
>zabiera panstwo ?

Nie wiedziałem ale jeżeli tak jest to jest to rozbój w biały dzień.
A podobno zmierzaliśmy do Europy. Teraz rządzą nami Ci, którym
najbardziej się śpieszyło. Tyle, że oni już tam doszli zapominając
o całej reszcie tego przypadkowego społeczeństwa.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_polbox.com