Re: Problem z Voodoo 2

Autor: Pio72 (pio72_at_friko3.onet.pl)
Data: Wed 23 Dec 1998 - 04:47:15 MET

On Tue, 22 Dec 1998 21:05:37 GMT, "Treku" <treku_at_w.pl> wrote:

>Hi!
>
>Mam peceta :
>i nie działa mi voodoo 2 , nie wiem dlaczego

Ale obraz na monitorze po polaczeniu kabelkiem karty gfx z Voodziakiem
masz? Jesli masz, a komp po prostu ci Voodziaka nie pokazuje w
Menedzeze urzadzen to moze byc to samo co kiedys u mnie.
Mialem na poczatku taki sam problem i tez z Creativem. Przestraszylem
sie, ze jest uszkodzony, ale okazalo sie ze za slabo go docisnalem w
slot. Jak wyjalem karte i wsadzilem jeszcze raz, mocniej dociskajac i
upewnialjac sie ze juz faktycznie mocno "siedzi" to komp bardzo ladnie
go wykryl i problemy sie skonczyly.

pozdrawiam
Pio72