Re: Bezowocna dyskusja - było Mentalność Kalego

Autor: BazaBB (bazabb_at_bb.onet.pl)
Data: Tue 22 Dec 1998 - 23:58:41 MET

Witam
>3. Twierdzenie, że dzięki piratom rozwija się polski rynek komputerowy jest
niedorzeczne
Ale prawdziwe i wiele razy potwierdzone nawet przez producentów

>Prostym przykładem jest MS Office.
>Większość użytkowników MS Office nie jest w stanie wykorzystać nawet
fragmentu możliwości pakietu.
Tez tak myslalem i kupilem sobie Worksa (oryginal) - pomijjajac nawet
klopoty z importem plikow to istnieje baaardzo wiele funkcji spi.. i
niepozwalajacych mi z nim pracowac.
Niech Microsoft zrobi wersje Lite bez SQL i innych pierdol to pogadamy

>. Nie masz gwarancji poprawnego działania oprogramowania, a w przypadku
pirackiej kopii dostępu do supportu technicznego.

Nie bede tego komentowal bo to juz nawet smieszne nie jest

> Kradzież do końca świata pozostanie kradzieżą i już
Bzdura Jeśli np. ukradnę samochód by odwieźć rannego do szpitala to żaden
sad mnie nie skaże a nawet wręcz przeciwnie

Bye Krzysiek