Re: Płyta główna: Soltek 67B ATX

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 22 Dec 1998 - 23:52:14 MET

On Tue, 22 Dec 1998 17:53:15 GMT, "Neas!"
<bez.tego.neas_at_cavern.com.pl.wytnij.to> wrote:

<ciach>

>"z worka" ;-)

Na 83 MHz powinny Ci pojsc - ale kostek nieznanych producentow raczej
nie polecam

<ciach>
>Myślałem na DataExpertem. Może to nie Diamond, ale firma napewno dosyć
>znana.

Znana to ona u nas jest - problem w tym ze nie jest to specjalnie
dobra znajomosc. Te dwa dataexpert'y ktore widzialem jakoscia obrazu
nie grzeszyly

>Soltek mi bardziej odpowiada: 4 sloty dimm i max mnoznik 8, częst 133,
>czyli płyta dosyć 'przyszłościowa'

Tak samo jak Abit - a Soltek jest napewno mniej pewna plyta. 4 gniazda
na DIMM'y bez bufora i tak niewiele Ci dadza - o stabilnosci
(zwlaszcza przy wyzszej cz. magistrali) mozesz zapomniec

>Chciałbym kupić komputer w jednej firmie, FFComputers,
>a tam mają tylko Teaca i nonamy.

To jest akurat ostatnia rzecz ktora powinienes sie sugerowac. Skad
jestes?

>Jeszcze nie wiem. W tej chwili ma Fireball ST 3.2 i bardzo go sobie chwalę
>:)

Bo IBM'a nie miales :) Ale Quantum'y to bardzo przyzwoite dyski -
Fireball'a 1080 AT mam juz ponad dwa lata :)

>Podobno HCF był pierwszy w testach szybkości w jakimś czasopismie (chyba
>w Chipie, ale nie jestem pewien)

Testy w Chipie to ... Nie skomentuje :) Ja odradzam

Pozdrowienia

Vindex