Re: Mentalność Kalego było: poczekajmyz pomnikiem

Autor: Kiewal (kiewal_at_polbox.com)
Data: Wed 23 Dec 1998 - 00:35:17 MET

Highlander napisał(a) w wiadomoœci: <367ff2d8.525833_at_news.tpnet.pl>...

>Zgadza sie, tylko ile może odliczyć sobie człowiek o krajowych
>zarobkach w kraju z cenami światowymi.

Moze zalozymy nowa partie? ;-)

>Jaka firmę? Zajmującą się dystrybucją programów komputerowych ?
>Firmę mogę założyć tyle, że czasy kiedy z niczego można było zrobić
>coś już minęły. Teraz mamy samych poważnych biznesmenów.
>Handlem obwoźnym nie dorobię się tyle, żebym mógł robić sobie
>potężne odliczenia.

Trzeba od czegos zaczac. Lepiej teraz niz pozniej. Wbrew pozorom latwo jest
zarabiac 20 000 czy 30 000zl (czy wiecej jak komus malo) miesiecznie po
kilku latach pracy na wlasny rachunek. Ale jest trudniejsze niz pewne 900zl
co miesiac (bez ryzyka).

Pozdrawiam

p.s.
Sorki za "krzaczki".