Re: Asus P2B i karta sieciowa 3Com 3c5x9

Autor: Rafal Lukawski (rafal_at_polsl.nosplam.gliwice.pl)
Data: Tue 22 Dec 1998 - 16:40:59 MET

Adam Jakubowski <yarzig_at_box.zetobi.com.pl> wrote:

> - 3Com 3c5x9b pnp combo

> Niestety wystarczy zaladowac jakikolwiek protokol, np TCP/IP aby spowrotem
> zablokowac
> ladowanie systemu. Nie jest to zwiazane z konkretnym protokolem np.

Winda standartowo próbuje uzyskać swój adres IP poprzez protokół
DHCP/BOOTP - wyłącz to - wpisz na stałe swój numerek IP.

Z drugiej strony - piszesz, że nie jest to związane z żadnym
konkretnym protokołem... hmm czort wie co jest...
próbować trzeba.

Pozdrawiam

--
Rafal Lukawski email: rafal(@)polsl.gliwice.pl, voice: (+48) 601 845 428