Re: Asus P2B i karta sieciowa 3Com 3c5x9

Autor: Adam Jakubowski (yarzig_at_box.zetobi.com.pl)
Data: Wed 23 Dec 1998 - 09:48:20 MET

Witam !

Rozwiazalem juz swoj problem. Dziekuje wszystkim za pomoc.
Mylilem sie co do tego, ze blokowanie startu nie jest
zwiazane z zadnym protokolem. To wlasnie
protokoly blokowaly start kompa.
Na poczatku NetBEUI, z oglaszaniem Master Browser`a
,bo nie mialem uruchomionej drugiej koncowki,
a pozniej TCP/IP z oczekiwaniem na IP z DHCP/BOOTP.
Po wstawieniu jakiegos konkretnego IP wszystko idzie
calkiem przyzwoicie.

                                Adam Jakubowski

Rafal Lukawski <rafal_at_polsl.nosplam.gliwice.pl> napisał(a) w artykule
<75oeib$pia$1_at_rafal.home>...

http://dumb.iinf.polsl.gliwice.pl/email2sms