Re: Mentalnoć Kalego było: poczekajmy z pomnikiem pirata...

Autor: ChesterEM (chester_at_wkosmos.kki.net.pl)
Data: Mon 21 Dec 1998 - 17:32:23 MET

Wayne/Taboo napisał(a) w wiadomoœci: ...

>No ale czego sie mozna spodziewac po kims kto na 30 dni dostaje za darmo
>program i ktorego nie potrzebuje i jeszcze pluje na jest wielce oburzony
>ze czemu tak krotko.

Wydaje mi sie, ze szkoda czasu i energii.
Wiekszosc osób wypowiadajacych sie na ten temat oczekuje publicznego
poparcia dla swoich zachowan i ogólnej aprobaty.
Czytajac poszczególne wypowiedzi odnosi sie wrazenie,
ze ich autor nie czytal cytowanego przedmówcy.
Jest to zwykly belkot nie na temat.
Ja równiez uwazam, ze 30dniowy trial w zupelnosci wystarczy
do opanowania nowego interfejsu i poznania nowych mozliwosci
programu.
Jezeli ktos w tym czasie nie zdazy sie z tym zapoznac, to moze delikatnie
mówiac oprogramowanie przerasta jego mozliwosci?
Tym bardziej nie ma uzasadnienia, zeby je krasc.

Chester EM