Re: Mentalność Kalego było:

Autor: Robert Golebiewski (robson_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 22 Dec 1998 - 00:36:24 MET

> Jezeli ktos w tym czasie nie zdazy sie z tym zapoznac, to moze delikatnie
> mówiac oprogramowanie przerasta jego mozliwosci?
> Tym bardziej nie ma uzasadnienia, zeby je krasc.
>
> Chester EM

Teoretycznie masz rację. Chętnie powrócę do tego tematu w przyszłym
roku, gdy gospodarka nam runie w gruzy, na co się zanosi.
Pozdrawiam
(całe oprogramowanie legalne)

P.S. Z racji mojego zawodu stać mnie na oprogramowanie. Jednak podziwiam
ludzi, którzy są w stanie za 900 zł miesięcznie się utrzymać. Dlatego
też proszę o więcej szacunku dla tych ludzi i ich wypowiedzi. Sam
zarabiam pieniądze ciężką pracą. Jednak o ludziach mediów i reklamy
(tacy najwięcej się tu mądrzą) mam zdanie co najmniej mierne, gdyż są to
zwykłe pasożyty, które niczego nie produkują, zupełnie jak bankierzy i
maklerzy giełdowi, Odpowiedź "produkują dochód" obraża moją
inteligencję.

Jak zwykle pozdrawiam

Przy okazji, ustosunkuję się do Pana, który twierdzi, że socjalizm się
skończył. Informuję, że ma się dobrze. W moich wiadomocuach w TV ciągle
pełno towarzysza Krzaklewskiego i towarzysza Rybickiego i reszty Akcji
Socjalistyczno - Wywrotowej.

Pozdrawiam i pozostaje z szacunkiem dla waszych pogladów.

Profesjonalne uslugi w zakresie tlumaczen (jez. angielski)
tel/fax: (22) 846 64 73 lub 0 501 105 098
e-mail: robson_at_waw.pdi.net http://www.waw.pdi.net/~robson