Re: Mentalność Kalego było: poczekajmy z pomnikiem pirata...

Autor: Wayne/Taboo (wayne_at_figaro.ae.katowice.pl)
Data: Mon 21 Dec 1998 - 05:47:44 MET

On Mon, 21 Dec 1998, Mariusz Stepien wrote:

> Czytalem i nie wiem, bo nie chodzi o zarobki kto i ile. Watek dyskusji
> jest zgola inny.

To przeczytaj swoj pierwszy post, a potem odpowiedz na niego ChesteraEM
(pierwszy post w threadzie mentalnosc)
Poza tym, czytaj orginalne posty a nie odpowiedzi na nie gdzie jest polowa
wycieta, moj post BYL na temat, przynajmniej w 90%, w pozostalych 10% byl
polemika z przyrownywaniem zarobkow roboli i marketing managerow.
No ale czego sie mozna spodziewac po kims kto na 30 dni dostaje za darmo
program i ktorego nie potrzebuje i jeszcze pluje na jest wielce oburzony
ze czemu tak krotko. Facet az brak slow, zreszta jak nie potrafisz tego w
miesiac opanowac to moze zajmij sie czyms innym. Tak poza tym uwazam za
niezupelnie sluszny argument edukacyjny (ze potrzeba dany program do nauki
bo jak sie go nie zna nie znajdzie sie pracy). Jest on w duzej mierze
sluszny ale... jesli ktos wczesniej mial do czynienia z innymi programami
tego typu (np.: Corelem 4.0 ktory kupil za grosze) to sobie bez problemu
poradzi z 8. Na zachodzie programista dostaje specyfikacje jakiegos jezyka
ktorego wczesniej nie znal, i po tygodniu na zapoznanie sie ze skladnia i
rozkazami ma pisac program. Oczywiscie w Polsce to jest niedopomyslenia,
bo pelno jest takich domoroslych `fachowcow` co to `wszystko w Maxie
zrobia` a jak co do czego przyjdzie to czarna rozpacz.

Wayne
GSXR1100 http://figaro.ae.katowice.pl/~wayne