Re: Problem z CD-R

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 20 Dec 1998 - 13:39:58 MET

On Sat, 19 Dec 1998, Tomasz Łukaszewicz wrote:

> Cytat z CD-R FAQ na temat TAO:
>
> Because the laser is turned off and on for every track, the recorder leaves a
> couple of blocks between tracks, called run-out and run-in blocks. If done
> correctly, the blocks will be silent and usually unnoticeable.
>
> Ale, jak rozumiem, tylko ,,if done correctly'' - a co, jesli marna
> nagrywarka nie robi tego ,,correctly''...

Hm mowisz ze nagrywarka moze nieprawidlowo wylaczyc laser ? :)) A jak
mozna cos wylaczyc nieprawidlowo jezeli to ma tylko 2 stany - wlaczone i
wylaczone ? :)

> Jeszcze jeden cytat z tegoz FAQ, tez na temat TAO:
>
> CDs with tracks that run together will have a barely
> noticeable "hiccup". Some combinations of software and hardware may leave junk
> in the gap, resulting in a
> slight but annoying click between tracks.

NO wszystko pieknie ale zauwaz ze pisze - some combinations of software
and hardware. Czyli w specyficznych przypadkach - przewaznie bywa tak ze
jesli soft robi jakies bugi przy nagrywaniach to wychodza poprawki do
niego, nowe sterowniki do nagrywarek, producenci nagrywarek daja nowe
firmware... wiesz jak ktos umie sobie poradzic to sobie poradzi w pol
godziny z problemem - tyle trwa sciagniecie firmware i prostych patchow.
Jak ktos nie umie - to bedzie jeczal ze mu nie dziala :)

                                     Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

                          TELNET IN PEACE ...