Re: Problem z CD-R

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie)
Data: Sat 19 Dec 1998 - 22:53:36 MET

Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
>SAMA SCIEZKA AUDIO to jest zawsze taka sama. Nie rozumiesz czlowieku ze
>DAO to jest tryb DISK AT ONCE - nagrywamy dane + audio bez zadnych przerw
>miedzy nimi. I nic poza tym. Tryb nie DAO to jest nagrywanie dane + audio
>z 2 sek. przerwami miedzy sciezkami audio. JAsne ? No juz jasniej chyba
>nie mozna. To moze mi jasniepan wyjasni W JAKI SPOSOB nagrywanie nie w DAO
>moze wprowadzic trzaski w SCIEZCE audio.

   Cytat z CD-R FAQ na temat TAO:

Because the laser is turned off and on for every track, the recorder leaves a
couple of blocks between tracks, called run-out and run-in blocks. If done
correctly, the blocks will be silent and usually unnoticeable.

   Ale, jak rozumiem, tylko ,,if done correctly'' - a co, jesli marna
nagrywarka nie robi tego ,,correctly''...

   Jeszcze jeden cytat z tegoz FAQ, tez na temat TAO:

CDs with tracks that run together will have a barely
noticeable "hiccup". Some combinations of software and hardware may leave junk
in the gap, resulting in a
slight but annoying click between tracks.

--
Tomasz Łukaszewicz           o   ___      |   ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
mailto:tomasz_at_w.pl            o /o  \/|   |   żeby jakoś nie było.''