Re: Mentalność Kalego było: poczekajmy z pomnikiem pirata...

Autor: Wayne/Taboo (wayne_at_figaro.ae.katowice.pl)
Data: Sat 19 Dec 1998 - 09:30:03 MET

On Fri, 18 Dec 1998, Piotr wrote:

> A wyobraz sobie ze ja potrzebuje Corela 8 po to zeby poznac jego mozliwosci
> nauczyc sie korzystania z nowych narzedzi itp itd

(...)

> pozwola mi wtym okresie zajrzec do niego 5 razy
> wolal bym trial np na 30 uruchomien niektorzy naprawde musza duzo pracowac
> i nie siedza pol dnia przy komputerze

To po jaka cholere ci poznawac ten program jak siadasz do komputera
sporadycznie, dla sportu? Kup sobie akwarium i poznawaj rybki.

Nie potrzebujesz nie kupuj, a nie zlorzecz ile to kosztuja rzeczy ktorych
nie potrzebujesz, ja na przyklad mam kaprys ze chcialbym poznac jak dziala
elektrownia atomowa, nie sadze zeby mnie bylo na jakas stac, wiec moze mam
ukrasc???

Wayne
GSXR1100 http://figaro.ae.katowice.pl/~wayne