Re: Mentalność Kalego było: poczekajmy z pomnikiem pirata...

Autor: Wayne/Taboo (wayne_at_figaro.ae.katowice.pl)
Data: Sat 19 Dec 1998 - 09:37:25 MET

On Fri, 18 Dec 1998, Mariusz Stepien wrote:

> Z ust mi to wyjales.

Co z ust wyjal? To ze facet dostaje na 30 dni za darmo program ktorego nie
potrzebuje ale ma taki kaprys i jeszcze mu zle??? Ja bym dziekowal na
kolanach jakby mi ktos dal za darmo pojezdzic przez tydzien na Ducati996SP
Wezcie ludzie pomyslcie co piszecie, masz pretensje ze marketing manager
tyle zarabia? To trzeba bylo 5 lat studiowac ekonomie potem przez kolejne
5-10 ciezko pracowac i udowodnic ze sie potrafi dla jakiejs firmy zarabiac
miliony. Typowo komunistyczne myslenie, jak ktos lopata przez 8h sie
ciezko napracuje tpo powinien dostac tyle co facet ktory dla firmy tworzy
zysk x razy przekraczajacy jego pensje.

Wayne
GSXR1100 http://figaro.ae.katowice.pl/~wayne