Re: ASUS P2B-F, Celeron 300A i podkręcanie

Autor: Arkadiusz Dabrowski (dobrov_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 19 Dec 1998 - 13:27:47 MET

On Fri, 18 Dec 1998 00:23:00 GMT, zumcio_at_usa.net (Pafcio) wrote:

>Mow za siebie. Wielu gosci wrecz przedstawialo statystyki:
>tyle poszlo na 350, tyle na 450 a tyle nie chce sie krecic

Pozostaje mi wierzyć. Ja ich nie widziałem. Widziałem natomiast
mnóstwo listów w stylu: "mój chodzi !" i nieco mniej w stylu "mój nie
chodzi !".
Poza tym jednorazowe, sklepowe statystyki mogą dawać wyniki dalekie od
średniej. Badane są zwykle procesory z jednej dostawy, wyprodukowane
na tej samej maszynie w tej samej minucie.

>Tych wszystkich, ktorzy zamiast pogrzebac w sieci, lub przeczytac
>poprzednie posty wciaz pytaja "ktora nozke zalepic?" , "jakie pamieci
>wsadzic?" itp a potem i tak wysylaja posty, ze sie nie da.

Ale wyżej sugerujesz, że nie trzeba nic zalepiać, bo na ogół chodzi
bez podwyższania napięcia. A skoro "lamerzy" pytają o piny, to chyba
znaczy, że na 2.0 im się nie udało.
Jeśli chodzi o pamięci, chyba nawet początkujący overclockowiec wie co
znaczy pc100.
Czy ty przypadkiem wszystkich, którzy zadają pytania na które znasz
odpowiedź nie uznajesz za lamerów, których procesory z pewnością pójdą
na 450Mhz niezależnie od tego, że ich właściciele zaprzeczają ?

>Jesli masz zamiar dalej na ten temat polemizowac to odpisz na grupe.
>Uwazam, ze jesli mowisz o osobach trzecich (Marek Oberman) to powinny
>one o tym wiedziec.

Sorry. Palec mi się omsknął. Oczywiście miało iść na grupę.
I nie chodziło mi o powielone posty tylko o mnówstwo subjectów od
dobrych kilku miesięcy.

    +--\ /--\ +--\ +--\ /--\ | | Arkadiusz Dabrowski