Re: ASUS P2B-F, Celeron 300A i podkręcanie

Autor: Pafcio (zumcio_at_usa.net)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 01:23:00 MET

Arkadiusz Dabrowski napisal na priva:

>A co ma przewalanie do podkręcania ? Jeżeli sprzedam 10000 tys.
>procesorów miesięcznie, to nie daje mi to absolutnie żadnej wiedzy nt.
>ich podkręcalności.

Nie bylo mowy o handlujacych, tylko o skladajacych komputery.

>Natomiast jeżeli zamierzam sam sobie kupić taki procek, to - jeżeli
>tylko mam możliwości - wsadzam jak leci tak długo aż znajdę najlepszy.
>A potem obowiązkowo się tym pochwalę.

Mow za siebie. Wielu gosci wrecz przedstawialo statystyki:
tyle poszlo na 350, tyle na 450 a tyle nie chce sie krecic

>Dochodzi tu bowiem czynnik psychologiczny polegający na na skłonności
>do chwalenia się sukcesami i zatajania porażek. Przykładem może być
>np. niejaki Marek Oberman (nic do niego nie mam), który nieskończoną
>ilość razy pochwalił się, że jego 300A chodzi na 463MHz bez
>podkręcania napięcia w Asusie P2B (widzisz ? z pamięci to napisałem
>bez chwili zastanowienia).

To dopisz jeszcze mnie do tej listy, bo 300a chodzi u mnie na 463MHz
bez podkręcania napięcia wlasnie w Asusie P2B juz 2 tygodnie.
Malo tego - zrobilem to samo w 2 kompach w firmie oraz u kolegi - te
same plyty i procki - wszystko dziala bez problemu.
Puscilem tez PII233 @ 300 - tez dziala.

>Tak więc podtrzymuję twierdzenie, że statystyka poczyniona na
>podstawie opisów na grupie sukcesów i porażek w rzeczonej materii nie
>jest warta funta kłaków.

Tego nie musze juz chyba komentowac?

>P.S. Kogoś konkretnie nazywasz lamerem ?

Tych wszystkich, ktorzy zamiast pogrzebac w sieci, lub przeczytac
poprzednie posty wciaz pytaja "ktora nozke zalepic?" , "jakie pamieci
wsadzic?" itp a potem i tak wysylaja posty, ze sie nie da.

Jesli masz zamiar dalej na ten temat polemizowac to odpisz na grupe.
Uwazam, ze jesli mowisz o osobach trzecich (Marek Oberman) to powinny
one o tym wiedziec.
BTW Marek Oberman wyjasnial, ze mial problemy z poczta stad jego
wielokrotne posty.

Pozdrawiam
PAFCIO