Genius Sound Maker 18 PnP

Autor: Wojtek P. (wojpap_at_friko4.onet.pl)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 22:06:18 MET

Czesc. Co jest z moja karta. Pozornie przestala dzialac. Slucham muzyki z
kompaktu, nagle nic nie slychac, dobra zainstaluje jeszcze raz, ale wiesz
sie program instalacyjny, ale nie system, sporbuje z dosa, zainstaluje ale
nie ma dalej karty, moze sie spalila. dalem kumplowi zeby sprawdzil niby
dobrze: zainstalowal, sterowniki, wszystko glanc, ale glosu nie ma, a przy
odtwarzaniu wav'ow pojawialy sie komunikaty o sterowanikach. Dobra moze dam
wykryj sprze w winie wykryl trylko port gier, znajomi mowia ze win nie widzi
steronikow ale co zrobic ze by widzial. wlozylem ja do innego slota, na sile
zainstalowaelm, ale w systemi mam na niej x(czyli nie wlacznona), ale jak
wlacztc. Aha na karcie widac lekkie przypieczenie. Co zrobic, wpypierniczyc,
a moze da sie ja uratowac?