Re: Mentalność Kalego było: poczekajmy z pomnikiem pirata...

Autor: Adax (adax_at_quake.org.pl)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 22:12:02 MET

>CO TY, NA MIŁOŚĆ BOSKĄ, PISZESZ ?!?!?
>ZASTANÓW SIĘ:
>JAK CI JAKIŚ GÓWNIARZ PODP... SAMOCHÓD I POWIE ŻE KUPI SOBIE TAKI W
>PRZYSZŁOŚCI A TERAZ CHCE SPRAWDZIĆ JEGO MOŻLIWOŚCI TO CO ?

Po pierwsze nie krzycz , apo drugie jak mi gowniarz podp.... samochod
to ja go juz nie bede mial a wytlumascz mi co stracila firma Corel na tym
ze gos uczyl sie obslugiwac ich nielegalnie skopiowany program.
Co najwyzej zyskala przyszlego klienta ale jak mi udowodnisz ze cos na tym
stracila to masz Nobla z ekonomii jak w banku.

Adax