Re: Genius Sound Maker 18 PnP

Autor: Wiesiek (kwiesiu_at_friko6.onet.pl)
Data: Sat 19 Dec 1998 - 00:10:05 MET

Mam akurat taki sam problem.
Złożyłem prawie od nowa komputer, zostawiając jedynie grafikę i muzykę GSM
18PnP.
Zainstalowałem Win98 , wszystko przebiegało dobrze karta zainstalowała się i
po chwili pojawił się dźwięk. A że zajmuje się trochę muzyką odrazu
uruchomiłem Dos-owego Fastracera 2.0 . Niestety nie mógł on ruszyć ponieważ
nie zgadzał się port . Po kilku nieudanych próbach odsłuchania jakiegoś
mod-ka wyszedłem z programu. Po kilku minutach wyłączyłem komputer. Za jakiś
czas po uruchomieniu systemu zaczęło się dziać coś głupiego , otóż tak jak w
twoim przypadku instalował się sam sterownik portu gier. Po załadowaniu się
Windy system nie widział sterowników. Niestety okazało się że padła karta.
Powiedziałem o tym mojemu kolesiowi (facet składa zestawy od kilku lat) przy
okazji dając mu ją do sprawdzenia i co ciekawe, w odpowiedzi usłyszałem że
miał już taki przypadek z tymi kartami i można to naprawić jakimś programem.
Niestety na dzień dzisiejszy nie wiem co to za program, jak się nazywa ale
obiecuję że jeśli tylko naprawi ją to poinformuję o wszystkim.

Pozdrawiam,
Wiesław Kwiecień
Kraków Polska
kwiesiu_at_friko6.onet.pl