Jaka plyta pod K6-2?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 11:34:58 MET

Witam i prosze o porade:

Potrzebuje plytki glownej, ktora spelnialaby nastepujace warunki:
- obsluga K6-2 (czyli 2,2v i w miare nowy BIOS),
- AGP, najchetniej X2,
- chipset MVP3 albo inny dobry nieintelowski,
- BIOS AMI,
- taktowanie: do co najmniej 350mhz, magistrala moze byc 100, ale nie
musi. Musi natomiast byc 83...
- sound on-board albo min. 2 ISA (jak by bylo 3 to miodzio),
- i to wszystko za ca. 300-350 pln.

Mialem upatrzona fajna Zide na VPX, wrecz idealnie spelniajaca
powyzsze warunki, z wyjatkiem tego nieszczesnego AGP... I w zwiazku z
tym, ze karty na PCI znikly jak kamfora z ofert wszystkich "powaznych"
dostawcow, znow musze szukac... A tak mi podchodzila ta ZIDA...
:-(((((

Zapytawszy pozdrawia i o pomoc prosi
Mordazy von BinHex,
PCI-owiec...
Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--