Re: PII/Celeron i Clipper

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 09:27:05 MET

chmiel_at_ibmer.waw.pl napisał(a) w wiadomości:
<758u8v$27p$3_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>Zamiast tego spowalniacza mozna uzyc Windows 95 :-)))
>Sa w firmie programy spod TP i wala sie np.: na zapisie
>i odczycie dyskietek badz drukowaniu jesli pracuja pod DOS
>spod Windows 95 juz na P166. Jesli zas pracuja w W95 to
>sie nie wala

U mnie się walą na Cyrixie 166+ mimo Win9x.

> ... Ten tppatch jest na stronie www.borland.com?
>Czy moze inaczej?
Inaczej, bo nie spłodził ich Borland, tylko Niemcy:
http://www.brain.uni-freiburg.de/~klaus/pascal/runerr200/index.html
chociaż u Borlanda jest też odsyłacz.

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
Windows 9x ogłupiają użytkowników samym swoim istnieniem