Re: HP 690C+ - sterowniki

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 09:27:04 MET

Bartosz Kiziukiewicz napisał(a) w wiadomości:
<3676e456.3226639_at_news.tpnet.pl>...
On Tue, 15 Dec 1998 09:57:15 GMT, "Andrzej P. Wozniak"
<uszer_at_polbox.com> wrote:

>Aktualnie ostatni jest sterownik v.11 i po polsku. Do znalezienia w
>pudełku z HP DJ 690C (niebieski CD-ROM lub 5 dyskietek).

To miło z ich strony, że coś drgnęło w ciągu ostatnich miesięcy. Może już
umieścili je w Internecie, bo mi coś sterowniki domyślne z Win98 ostatnio
strajkują...

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
Windows 9x ogłupiają użytkowników samym swoim istnieniem