Re: ASUS P2B-F, Celeron 300A i podkręcanie

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 03:22:07 MET

Pafcio napisał(a) w wiadomości: <36799c01.6857328_at_news.tpnet.pl>...

>Arkadiusz Dabrowski napisal na priva:

>Natomiast jeżeli zamierzam sam sobie kupić taki procek, to - jeżeli
>tylko mam możliwości - wsadzam jak leci tak długo aż znajdę najlepszy.
>A potem obowiązkowo się tym pochwalę.
>Dochodzi tu bowiem czynnik psychologiczny polegający na na skłonności
>np. niejaki Marek Oberman (nic do niego nie mam), który nieskończoną
>ilość razy pochwalił się, że jego 300A chodzi na 463MHz bez
>podkręcania napięcia w Asusie P2B (widzisz ? z pamięci to napisałem
>bez chwili zastanowienia).

Jak rozumiem Ty jestes za tym, zeby nikt sie nie
chwalil swoimi sukcesami, najlepiej zeby nikt
komu cos sie uda sie nie wychylal bo drazni
tych ktorym sie to nie udalo, albo sa na tyle
niezaradni zeby sie dogadac ze sprzedawca,
przyniesc kompa do sklepu i powsadzac z
10 prockow przy sprzedawcy zanim sie kupi?

To tak jak z pytaniami typu "ile zarabiasz"
i "jak ci leci" 90% Polakow odpowie :
eeeee ledwo wiaze koniec z koncem,
a leci jak krew z nosa. Oczywiscie 60%
z tych 90% przed wczoraj odebralo z
salonu nowa Vectre a przed wczoraj
wrocilo z wczasow na Karaibach, ale
"zdrowo" jest narzekac i uchodzic za niemote,
ja tego niestety nie rozumiem.

A jesli czepiasz sie tego, ze ostatnio poszly
na grupe po 3 moje posty z kazdego watku
na kotry odpisalem to zdaje sie, ze przepraszalem
za odbicia mojego outlooka. Chyba nie sadzisz,
ze wysylalbym po 3 razy to samo, albo krotko
czytasz peceta.

Nie wiem, czy Tobie sie niudalo trafic i czujesz
sie sfrustrowany czy jak, szczerze mowiac z
racji poznej pory nie chce mi sie cofac i
czytac skad ta czepliwosc u Ciebie sie
wziela ;))

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067