Re: G200 drivers - do specjalistow ;)

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_promail.pl)
Data: Thu 17 Dec 1998 - 22:18:20 MET

                 Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
                  wRoTe iN pl.comp.pecet:

>No to powiesz mi moze ze Samsung jest dobrym czytnikiem ? :)

a kto tam twierdzi, że samsung jest dobry? zawsze uważałem, że jest to
najgorszy shit na tej planecie. to już BTC zdarzają się być lepsze.
no, może Cyberdrive jest bardziej padatliwy niż Samsung - kumpel miał
zwroty wszystkich Cyberdrive'ów które sprzedał (co do jednego).
generalnie jest tak, że gdzie by człowiek się nie zapytał o samsunga
to opinia na ich temat krąży niepochlebna.
ale ludziska i tak będą to kupować. zobaczy taki jeden z drugim
Cyberdrive'a o 20PLN tańszego niż Teac i decyduje się na tego
pierwszego. :(((

> Chyba z wygladu.

a... z wyglądu to tak. rzeczywiście są ładne. :)

>Mialem 3 rozne Samsungi. Znaczy sie 3 rozne wersje - 12 speed, 24
>speed i 32 speed ( takze pod postacia Creative ). NAjlepsza byla 12 speed.
>Wszystkie ten sam bug - nie czytaja audio, a jak juz sie je do tego zmusi
>to strasznie opornie. Nie chodzi mi odtwarzanie plyt audio tylko o
>zrzucanie tego na HDD.

eee... to akurat jest małą wadą jak ktoś nie kupuje napęd z
przeznaczeniem do masowego przegrywania płytek. :)
... a nawet jak się zachce mp3 to kto dzisiaj je robi u siebie w domu
blokując sobie na czas grabbowania i potem kompresji komputer. lepiej
jest nagrać sobie mp3 u jakiegoś kumpla w ilości 200szuk na płytce. ;)
^^^^^ nie traktuj tego za poważnie. ;)

>Szybkie Samsungi strasznie glosno pracuja - np o
>modelu 32 speed ktos kto lubi jak ma cichy komputer, mozna w ogole
>zapomniec. W ogole nie wyciszone szumy. Co jeszcze Samsungi maja be - np.
>mialem kiedys Tomb Raider 2. Miala ona ( zreszta ma nadal :) 61 sciezek
>audio. I wiesz jak na tym pracuje Samsung 24 ? Wolalbys nie widziec :)

trafione!!!! to samo ma mój kumpel na swoim szajsungu. TombRaiden
wchodzi tylko do planszy tytułowej, a potem... ;)

>Szlag czlowieka moze trafic jak on to usiluje rozpoznac... Poza tym
>padalnosc tych czytnikow jest bardziej niz nieprzyzwoita. Osobiscie
>zawiozlem 3 samsungi na serwis i po tym serwisie nie chce juz slyszec o
>tych napedach. Shit i tyle.

dodatkową wadą szajsungów (choć tutaj nie jestem pewien, czy jest to
powodowane przez rodzaj płyty głównej w kompie, czy model
szajsunga)... więc jest to, że niekiedy po twardym resecie wyjeżdza
(nie wiadomo dlaczego) szuflada i trzeba ją "wtykać" spowrotem. ;)

>IMHO najlepszymi obecnie napedami CD na rynku sa w kolejnosci :
>Asus 40 i 34 speed
>TEac 32 speed ( wersja 532E )
>Creative 40 ( pilot )
>LG 32

... a najgorszymi IMHO
CyberdriveXX
SamsungXX
BTC32/24 - na 16stki było mało narzekań.
... zresztą to zalezy też od konkretnej partii napędów.

> Tomasz Jarnot

                    pozdrowionka...
                             Tałajczyk Piotr..........Cz-wa
                             email:.........piotrtal_at_promail.pl