Re: Zoltrix 56 KB K-56 Flex Problem?

Autor: Marek Klein (maly_at_imppan.imp.pg.gda.pl)
Data: Thu 17 Dec 1998 - 22:31:59 MET

>Miales szczescie.
Być może - nie będę się spierał.

>Do laikow sie nie zaliczam, ...
Nie każdego za takiego uważam.

>gospodarke zasobami maszyny (porty, IRQ) potrafie przeprowadzic...
To nie wszystko, a właściwie niewiele...

>P.S. Laikow poznaje sie m.in. po wysylaniu postow w HTML-u.\

I tu się mylisz bo:

1. odpowiedziałem gościowi, który z jakichś przyczyn przesłał na grupę list w tym formacie. Być może nawet był - jak mówisz - laikiem, co wcale mi nie przeszkadza. Tak się składa, że forum to jest nie tylko dla "guru". I tylko "gburasy" tego nie pojmują (bo ciut za skomplikowane?)
2. mam taki sobie zwyczaj, że odpowiadam w tym samym języku, w którym się zwrócono. Moim zdaniem grzeczność tego wymaga. I nie widzę w tym nic, co by było powodem do krytyki - tym bardziej, że HTML jest formatem dozwolonym, nie stanowiącym żadnego problemu w odczycie (przepraszam nie dla "laika", któremu "każda spódniczka za krótka lub za długa do tańca" i we wszystkim wybrzydza)
3. a za laika uważam NIE TEGO, który w miarę swoich możliwości i umiejętności skromnie się pyta lub odpowiada, a takiego KTÓRY DUPĄ NIE RUSZY (BO ZA LENIWY) BY SIĘ NAUCZYĆ PISAĆ PO POLSKU (za to wulgarnie) i śmie przy tym robić bezsensowne uwagi.

Czy to jasne? I dość na tym.
Pozostałych przepraszam, że publicznie...
                    z pozdrowieniami dla wszystkich laików i nie laików
                    Marek Klein
                    maly_at_imppan.imp.pg.gda.pl