Re: G200 drivers - do specjalistow ;)

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 20 Dec 1998 - 01:00:52 MET

> ... a najgorszymi IMHO
> CyberdriveXX
> SamsungXX
> BTC32/24 - na 16stki było mało narzekań.
> ... zresztą to zalezy też od konkretnej partii napędów.

To ja napisze jeszcze cos do ogrodka CyberDrive zebyscie wiedzieli jak
fajna jest ta firma. Kiedys kupilem w amoku naped CyberDrive 24 - to bylo
dosc dawno jak z 24-speedow to byly tylko Toshiby, Cybery, Samsungi i
jeszcze pare pasci :) No a ze klient chcial tani komputer i byl facet nie
do przejscia to mu kupilem taki. Wlozylem bestie do obudowy i zaczela sie
instalacja Windy z Cd. Krazek byl lekko niewywazony - cala obudowa drzala
jak wsciekla. Co mnie zdziwilo - dysk twardy mial wyrazne problemy z
praca... no to uwalony twardziel... konia z rzedem temu kto inaczej
zdiagnozuje bledy w stylu "Write fail ... " itp :) Ale po formatowaniu
wszystko bylo czysciutkie. Zalozylem podstawe systemu, kilka prostych
programikow kopiujac HDD->HDD - wszystko gralo... Znowu instalacja Windy z
Cd. I znowu problemy z zapisem...
Po wielu probach i mekach i klnieciu na czym swiat stoi okazalo sie ze to
cudowny Cyberek targajac tak obudowe przy odczycie plyty wprowadzal
twardziela w zbyt intensywne wibracje, co powodowalo bledy zapisu, a nawet
kilka bad-sektorow udalo mi sie zrobic :) na 2 roznych twardzielach !
Wiec jesli ktos ma twardy ktory mu sie nie podoba a jest na gwarancji -
jest prosty sposob jak ladnie uszkodzic twardziela. Wystarczy go przykleic
tasma do CyberDrive 24 speed i dac cos temu czytnikowi do przerobienia :)

> pozdrowionka...
> Tałajczyk Piotr..........Cz-wa
> email:.........piotrtal_at_promail.pl
> www: http://iop.pcz.czest.pl/piotrtal