Re: G200 drivers - do specjalistow ;)

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 23:32:05 MET

On Wed, 16 Dec 1998 12:31:54 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_polsl.gliwice.pl> wrote:

>Masz jakis wadliwy egzemplarz - jeszcze mi sie nie zdarzylo zawiesic windy

Krotko zyjesz :)

>zla plyta- czyta je wolno, ale zawsze skonczy.

Czyli w koncu zmeczy sektor? A jak nie zmeczy? Teacy czytaja taki sektor bez
konca, jesli umiesz je zmusic do przerwania odczytu bez blue-screenu to
skladam gratuluacje.

>A mialem czasami takie
>plyty, ktore na zadnym innym napedzie nawet nie dawaly sie listowac
>(Toshiby 8,16,24,32, Asusy 32, 40, Samsungi i Cyberdrive'y - ale to
>normalka ;) ).Korekcja jest flegmetyczna, to fakt. Ale nazwanie tego
>najgorszym napedem na rynku to juz lekka przesada. Mam Ci wymienic jakies
>100 napedow klasy 24-48, ktore sa jakies 2 ligi nizej od tego Teaca? :)

To, ze sa gorsze to ja wiem, sporo takich widzialem. I Teac nie jest
najgorszym, jest jednym z najgorszych - bo jak nazwac CD-ROM, ktory blokuje
system (inna sprawa co to za system :) ).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw)

--
F1: http://f1.to.jest.to
F1LC: http://f1.to.jest.to/competition/competition.html