Jeszcze PCI nie zginelo... a moze???

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 16:02:59 MET

Witam!
Czy ktos moze mi wyjasnic to masowe znikanie ze sklepow i, co gorsza,
hurtowni wszelkich kart graficznych na PCI? Wymiotlo doslownie
wszystko poza ATI i S3... TRAGEDIA!!!!!!!!! Czy to tylko tak przed
swietami, czy tez PCI rzeczywiscie odchodzi w niepamiec sladem VLB?
Akurat kupilem sobie plyte bez AGP i jestem ZALAMANY: czyzbym byl
skazany na niestandardowe badziewie, bo producenci kart olali swoich
klientow ze starszym sprzetem?
Jesli ktos zna odpowiedz na postawione tu pytania, bardzo prosze:
pociesz albo dobij...

Pozdrawiam
Zdruzgotany Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--