ATI Xpert@Play czy... Virge?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 16:02:58 MET

Witam!
Potrzebuje szybkiej porady: musze kupic dla klienta grafike na PCI, a
tymczasem okazalo sie, ze tylko te dwie karty - ATI Xpert_at_Play i S3
Virge - zostaly na PCI - owym placu boju. Wybor raczej niewielki. Za
Virge przemawia popularnosc i cena, przeciw - narzekania userow na
"krzaki". Za ATI stabilne i dopracowane ponoc sterowniki i wyjscie TV,
przeciw zas dwukrotnie wyzsza cena i nie najlepsza opinia starszych
kart tego producenta.
Baaaardzo prosze o szybka pomoc! Jestem w kropce...

Pozdrawiam i z gory dzieki,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--